+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Sladovna Bewertungen

Hotelbewertung

96%
Perfekt

von 334 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    96%
  • Preis-Leistungverhältnis

    92%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 25.10.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 15.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
63 %
  • balicek bych si uz nikdy nekoupil. Saunovy svet bych ale uplne nezatracoval a jako samostatnou sluzbu doporucuji. Dulezite ale je informovat se na provoz ledarny, at o ni neprijdete :)

  • - prochazka k mistnimu zamku a kolem rybniku nemela chybu - sauny, bazen se studenou vodou, vedro ve sprchach, romantika klenutych stropu sladovny maji neco do sebe - skoda ze nefungovala ledarna (pry porucha chladici jednotky)

  • - pristup personalu nebyl vubec oslnujici! - recepcni byla zmatena, pusobila neprofesionalne, ale ji bych zrovna vsechno odpustil - mene shovivavi uz bych byl u recepce ve wellness. Jako neznali prvonavstevnici jsme se dostavili na proceduru asi o 4 minuty pozde a bylo nam radne vyhubovano. To opravdu nebylo fer! - masersky personal jako celek nemuzu hodnotit. Nicmene alespon clovek, co masiroval zada a krk mne, asi moc nevedel, co dela. Cca 24 po absolvovani masaze mne trestila hlava jako strep! - korunu vsemu nasadila trichodova vecere. Stejnou veceri pri svickar si ocividne objednalo v baliccich vice paru. Sedeli jsem u stejnych stolu v jedne dlouhe rade a dle rychlosti obsluhy bych tusil, ze jakozto "svickari", jak jsme si nas nazvali, jsme meli nizsi prioritu nez ostatni hoste. Na prvni chod jsme cekali celou hodinu. Dezert bychom ani nedostali, kdybychpm se nepripomneli.

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
4

Jan Hromada

Älteres Paar, 22.2.2016

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • příjemná komunikace personálu velmi dobré služby - lázeň, masáž výborná večeře možnost využít kdykoli wellness, i když bylo docela hodně lidí možnost dát si pivo po masáži a relaxovat

  • chyběla vířivka ve wellness ve wellness byli lidé i v plavkách - nevhodné, pokud byl požadavek bez plavek při snídani zcela chyběla v 9.00 hodin obsluha - žádné pečivo, nesklizené nádobí ze stolu, přitom docházeli další lidé obsluha přišla až na urgenci romantická večeře byla dosti neromantická - odehrává se v openspace jídelně, nula soukromí, zrovna byla i nějaká akce - asi oslava narozenin - hlučno toaleta na pokoji - uvolněné záchodové prkénko

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 3.1.2016

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Personál byl úžasný jak v recepci, tak i v restauraci bez výjimky. Čistota a komfort byl dobrý, ale jelikož jsme bydleli v penzionu a ne přímo v hotelu, tak bohužel nemůžu říci, že perfektní. Pokoj jsme měli malý a ne moc hezký. Koupelna byla také stísněná, byl tam bojler, takže jeden se vykoupal a druhý musel čekat alespoň 30 min, než začala opět téct teplá voda. Na noc nebylo možné si v pokoji zatopit, protože i když bylo nastavené na nejvíc, tak netopilo. A na konci našeho pobytu se nám ucpala hlavice sprchy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
3

Anonym

Einzelreisender, 27.8.2018

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • - pěkné wellness - pěkný hotel - příjemný personál restaurace - ochotné recepční

  • - ne zcela funkční trysky ve whirlpool - nefunkční trysky v bazénku

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 8.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 7.11.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • nedostatek odkladných míst v koupelně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • pékné ubytování,čistota,restaurace

  • kvalitní a rychlá obsluha

  • krátká lžíce na boty !

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Štěpánka

Gruppe von Freunden, 22.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Příjemný a krásný,čistý pokoj,výborné,luxusní jídlo a výborný a velice příjemný personál restaurace,příjemná,šikovná a milá masérka....obě dvě

  • Recepční při odjezdu...prý..nejsme směnárna...při platbě eury...platila jsem kč,ale sestra chtěla platit eurem...neprofesionální přístup...trochu to zkazilo ten dojem z pobytu...

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Pavla Skotalová

Älteres Paar, 6.12.2017

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

andere Gruppe, 11.3.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

2.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • CHYbelo mi kino nebo nějaký program tady to bylo a jídle a o specialitách...Jednou jsem zažila kabaret v lázních to bylo ňeco.Tady byla živá hudba....ale nejsme tančící...Ale j8nak to bylo fajn a Dobrý nechci si stěžovat.

  • Pokoj

  • Čekání u dveří na stůl v restauraci...Hotel měl mít svoji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 7.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Josef Skružný

Älteres Paar, 11.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • klidny,cisty,prijemny hotel

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Naďa Přikrylová

Einzelreisender, 25.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 17.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pobyt byl v pořádku, jen cenově byl v porovnání s ostatními wellnes hotely předražený.

  • Personál v jídelně byl opravdu usměvavý a ochotný.

  • Pivní rituál byl proveden celkem stroze.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 22.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Hotel je příjemný, personál velmi vstřícný a ochotný, bohužel úroveň kuchyně neodpovídá očekávání.

  • Ochota personálu, příjemné jednání.

  • Kvalita a úprava stravy.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 1.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Personál super, velmi ochotný,masáže profesionální velmi příjemné. Všude čisto, jen bazén studený a služby Spa až od 15 hod.

  • dobré jídlo, perfektní masáže v hotelu klid,

  • spa až od 15 hod.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Michal Dušek

Einzelreisender, 3.1.2020

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Velmi hezký hotel, personál velmi příjemný a profesionální, malinko snižuje hodnocení fajt, že welness bylo přístupné až odpoledne a tedy dopoledne není moc věcí co dělat, vyzdvihl bych vynikající masáže jak pána tak velmi sympatické paní

  • pokoje, čistota, personál, příjemný ředitel hotelu, vynikající masáže

  • otevírací doba welness

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 30.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8